• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4

هدایت ۵۰ درصد دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش

  • کد خبر : 1350
  • 25 مهر 1401 - 17:42
هدایت ۵۰ درصد دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش

سیمای زرند – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از هدایت ۵۰ درصد دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خبر داد و گفت: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش استان است.      آیین افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای 18 کلاسه خیرساز زنده یاد حسین […]

سیمای زرند – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از هدایت ۵۰ درصد دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خبر داد و گفت: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش استان است.

 

 

 آیین افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای 18 کلاسه خیرساز زنده یاد حسین امین صبح امروز با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، جمعی از خیران، مسئولان و دانش آموزان در رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین بهره‌برداری از این هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش خیرساز با بیان اینکه صرف مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد اظهار داشت: کار خیر مدرسه‌سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز برای همیشه ماندگار و جاودانه هستند خاطر نشان کرد: نام و یاد زنده یاد حسین امین برای همیشه تاریخ در ذهن دانش آموزان این مدرسه ماندگار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان است اظهار داشت: در سند تحول بنیادین، توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش مدنظر است.

اتهای پیام/

منبع:خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=1350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.