• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

نرخ سرویس مدارس شهر زرند اعلام شد

  • کد خبر : 960
  • 10 مهر 1401 - 20:02
نرخ سرویس مدارس شهر زرند اعلام شد

سیمای زرند– رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از اعلام نرخ سرویس مدارس سطح شهر زرند خبر داد.   به گزارش سیمای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر زرند؛ محمدجواد عربپور با اشاره به اینکه اینکه بر اساس آخرین مصوبه کارگروه ماده ۱۸ نرخ نهایی سرویس مدارس اعلام شده و اخذ […]

سیمای زرند– رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از اعلام نرخ سرویس مدارس سطح شهر زرند خبر داد.

 

به گزارش سیمای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر زرند؛ محمدجواد عربپور با اشاره به اینکه اینکه بر اساس آخرین مصوبه کارگروه ماده ۱۸ نرخ نهایی سرویس مدارس اعلام شده و اخذ مبلغ بیشتر از نرخ مصوب شورای شهر تخلف می باشد، گفت: این نرخ نامه پس از تصویب در شورای شهر و کمیته انطباق به مدارس و والدین اعلام شده است.

 

وی گفت: نرخنامه سرویس مدارس در دو گروه سواری و ون مینی بوس مصوب شده است که در این خصوص سواری در مسافت صفر تا سه کیلومتر ۴۰۰ هزار تومان و بیش از سه تا ۶ کیلومتر با احتساب 25 درصد افزایش انجام خواهد شد.

 

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شهر زرند نرخ ون مینی بوس را تا شعاع سه کیلومتر را 300 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این خودرو ها نیز تا شعاع شش کیلومتر مجاز به افزایش قیمت تا ۲۵ درصد می باشند

 

عربپور افزود: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در این خصوص، شرکتهای خصوص، مدرسه و رانندگان محترم مکلف به رعایت مصوبه بوده و اجازه اخذ هرگونه وجه اضافی به هر دلیل را نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.