• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
4

فولاد مردان زرند فرش آرا مشهد را به زانو در آوردند

  • کد خبر : 164
  • 15 مرداد 1400 - 13:57
فولاد مردان زرند فرش آرا مشهد را به زانو در آوردند

سیمای زرند– تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با یک کامبک دیدنی حریف قدرتمند خود را با نتیجه تساوی دو بر دو در سالن تلاش کرمان متوقف کرد.   عکاس: مسعود عربندوی   در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، در کرمان تیم تازه لیگ‌برتری شده فولاد زرند ایرانیان با همان شمایل لیگ یکی […]

سیمای زرند– تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با یک کامبک دیدنی حریف قدرتمند خود را با نتیجه تساوی دو بر دو در سالن تلاش کرمان متوقف کرد.

 

عکاس: مسعود عربندوی

 

در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، در کرمان تیم تازه لیگ‌برتری شده فولاد زرند ایرانیان با همان شمایل لیگ یکی خود و اضافه شدن چندین بازیکن جدید با هدایت رضا کردی میزبان فرش‌آرای مشهد بود.

بازیکنان فولاد زرند در نیمه اول با شکست یک بر صفر راهی رختکن شدند و ابتدا نیمه دوم هم دومین گل را از حریف باتجربه مشهدی دریافت کردند.

 

اما این پایان کار نبود و ناگهان تیم رضا کردی که در اولین سال بازگشت کرمان به لیگ‌برتر با قرعه سختی نیز مواجه شده در این بازی رگه‌هایی از خلاقیت کرمانی و کارهای گروهی را به اجرا گذاشت و توانست با کامبکی بی‌نظیر و با گل های حسین اکبرزاده و امیر علی محمد پور فرش‌آرای قدرتمند را متوقف کرده و در نهایت با تقسیم امتیازات این تیم را راهی مشهد کند.

 

شاید ارزشمندی این امتیازات از آن جهت بود که تیم فولاد زرند ایرانیان سوای از ۱۳ سال دوری و بازگشت به لیگ‌برتر به دلیل عدم تکمیل سالن همیشگی خود در شهرستان زرند برای اولین بار در سالن جدیدی در کرمان پذیرای میهمان مشهدی خود بود شرایطی برابر با حریف خود را تجربه می‌کرد.

 

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.