• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4

سرقت سیم های تلفن و روند اجرایی پروژه فاضلاب چالش مخابرات زرند

  • کد خبر : 734
  • 27 شهریور 1400 - 20:45
سرقت سیم های تلفن و روند اجرایی پروژه فاضلاب چالش مخابرات زرند

سیمای زرند– رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند سرقت سیم های تلفن و اجرای طرح فاضلاب را علت کاهش توسعه ی مخابرات شهرستان دانست.   “سعید خاندانی” در گفتگو با سیمای زرند با اشاره به اینکه روزانه ما شاهد سرقت سیم های تلفن هستیم، که به دلیل کمبود نیرو و درآمد پایین مخابرات و خصوصی بودن […]

سیمای زرند– رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند سرقت سیم های تلفن و اجرای طرح فاضلاب را علت کاهش توسعه ی مخابرات شهرستان دانست.

 

“سعید خاندانی” در گفتگو با سیمای زرند با اشاره به اینکه روزانه ما شاهد سرقت سیم های تلفن هستیم، که به دلیل کمبود نیرو و درآمد پایین مخابرات و خصوصی بودن این شرکت پروسه ی وصل مجدد زمان بر است، اظهارکرد: در زمینه ی جلوگیری از سرقت سیم های تلفن اداره مخابرات هیچ قدرت اجرایی ندارد.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب مخابرات را دچار خسارت های پنهانی کرده و همچنین اضافه شدن بحث سرقت و کمبود نیرو توسعه را متوقف کرده است، گفت: شرکت مخابرات زرند بعد از توقف دو ساله از اواسط شهریور ماه توسعه ی مجدد را در چند شهرک زرند آغاز کرده است و امیدواریم که بتوانیم ظرف مدت یکسال پیش رو مشکل اکثر نقاط را حل کنیم.

 

رئیس اداره مخابرات زرند با بیان اینکه 15 دکل همراه اول در زرند راه اندازی شده و یا در دست راه اندازی می باشد، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه ی همراه اول موفقیت خوبی کسب شده و مشکل 16 نقطه از 21 نقطه شهرستان حل شده است و امیدواریم مشکل 5 نقطه ی باقی مانده که روستای چاهکین و بابهویز هم در محدوده ی یکی از همین نقاط هستند تا آخر امسال مرتفع شود.

 

وی در راستای مشکلات تلفن و مخابراتی بعضی از شهرک های زرند، خاطر نشان کرد: تجهیزات مخابرات انشعاب مشترک ندارد و به همین دلیل این پروسه زمان بر می باشد، اما پیگیری جهت وصل تلفن ثابت در این شهرک ها همچنان ادامه دارد.

 

خاندانی بیان کرد: کاربران تلفن های ثابت مخابرات زرند از مرز 40 هزار نفر عبور کرده و به 50 هزار نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: تاکنون 65 درصد مشکلات تلفن ثابت و 81 درصد مشکلات اپراتور همراه اول در زرند رفع شده است.

 

خبرنگار: فاطمه پورمقبل

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.