• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5

دادستان جدید کرمان منصوب شد

  • کد خبر : 1347
  • 25 مهر 1401 - 17:28
دادستان جدید کرمان منصوب شد

سیمای زرند – طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، مهدی بخشی، معاون سابق قضایی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد.       در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید کرمان آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر […]

سیمای زرند – طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، مهدی بخشی، معاون سابق قضایی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد.

 

 

 

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید کرمان آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم‌دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

 

مهدی بخشی، کار قضایی خود را با عنوان قاضی دادگاه انقلاب شهرستان بافت آغاز کرد و تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار جانشین دادستان شهرستان بافت، رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، مستشار محاکم تجدیدنظر استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان و معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان فعالیت داشته است.

 

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب سابق کرمان نیز طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه به سمت، معاون قضایی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع:خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=1347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.