• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

حضور 14 نوجوان زرندی در بیستمین مرحله مسابقات استانی ملی مهارت

  • کد خبر : 1503
  • 09 آبان 1401 - 13:50
حضور 14 نوجوان زرندی در بیستمین مرحله مسابقات استانی ملی مهارت

سیمای زرند- 14 نوجوان زرندی در 12 رشته در بیستمین مرحله مسابقات استانی ملی مهارت روزهای دهم و یازدهم آبان ماه شرکت خواهند کرد.   به گزارش سیمای زرند؛ سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند با برگزیدگان مسابقات ملی مهارت شهرستان قبل از شرکت در مسابقات استانی دیدار و گفتگو کرد.   فرماندار شهرستان در […]

سیمای زرند- 14 نوجوان زرندی در 12 رشته در بیستمین مرحله مسابقات استانی ملی مهارت روزهای دهم و یازدهم آبان ماه شرکت خواهند کرد.

 

به گزارش سیمای زرند؛ سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند با برگزیدگان مسابقات ملی مهارت شهرستان قبل از شرکت در مسابقات استانی دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار شهرستان در این ارتباط صمیمی ضمن ابراز خرسندی از علاقه مندی و حضور فعال نوجوانان در عرصه مهارت و کارآفرینی بیان داشت در دیدارهای که با اقشار مختلف به ویژه جوان داشتم شما عزیزان را یک گروه خاص و متفاوت با بقیه می دانم، دلیل آن هم اینکه نگاه شما در عرصه اشتغال نگاه به خود اتکایی است و با توجه به توانمندی و ظرفیت خاص سعی دارید با استفاده از مهارت خود وارد بازار کار شوید.

 

مهرداد مداحی رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان با ارائه گزارشی از اهمیت المپیاد و نحوه برگزاری مسابقات مهارت شهرستانی و انتخاب تیم المپیاد شهرستان بیان کرد: تعداد 14 نوجوان زرندی در 12 رشته در مهارت استان روزهای دهم و یازدهم آبان ماه شرکت خواهند کرد و در صورت کسب مقام به مسابقات مهارت در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 

علی ملازاده در رشته تعمیرماشین آلات سنگین، ایمان ندافپور در رشته جوشکاری، نازنین السادات تهامی در رشته طراحی دوخت، امیرحسین تاتار و مهزیار میرزایی در رشته رباتیک، محمد قلی‌زاده در رشته صافکاری، محمد یاسین علیزاده در رشته صفحات وب، فائزه امیری و رضامجیدی در رشته طراحی فضای سبز، فاطمه اسکندری در رشته طراح گرافیک، مریم ملکی در رشته قنادی، محمد طاها تقی زاده در رشته کابینت ساز چوبی، سیدمحمدرضا مختاری در رشته لوله کشی، سجاد یزدانپناه در رشته نقاش خودرو و امین نخعی در رشته الکترونیک طی این دوره از مسابقات از شهرستان زرند حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayezarand.com/?p=1503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.